SCIENTIFIC PUBLICATIONS IN 2010

  1. Kurilov, J. Birenienė, V. "INSPIRE" projekto skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo fizikos pamokose tyrimas. Gamtamokslinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje - 2010: XVI nacionalinės mokslinės-praktinės konferencijos straipsnių rinkinys. Šiauliai, Lucilijus, 2010. ISBN 9789955320968. P. 78-83.
  2. Kurilov, J., Birenienė, V. Application of multiple criteria decision analysis model and method for evaluation of quality of learning objects for physics subject in eQNET project. Gamtamokslinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje - 2010: XVI nacionalinės mokslinės-praktinės konferencijos straipsnių rinkinys. Šiauliai, Lucilijus, 2010. ISBN 9789955320968. P. 84-89.
  3. Kurilov, J. Sėrikovienė, S. Application of scientific approaches for evaluation of quality of learning objects in eQNet project. Knowledge management, information systems, e-learning, and sustainability research: third world summit on the knowledge society, WSKS 2010. Proceedings, Part I. Berlin; Heidelberg: Springer, 2010. ISBN 9783642163173. P. 438 [Proceedings].
  4. Cartelli, A., Dagienė, V., Futschek, G. Bebras contest and digital competence assessment: analysis of frameworks. International journal of digital literacy and digital competence. ISSN 1947-3494. Vol. 1, iss. 1 (2010), p. 24-39.
  5. Pohl, W., Burton, Benjamin A., Dagienė, V., Fakcharoenphol, J., Forišek, M., Hiron, M., Opmanis, M., Skūpas, B., Vegt, W. van der. Get Involved! The IOI workshop 2010, its goals and results. Olympiads in informatics. ISSN 1822-7732. Vol. 4 (2010), p. 158-169. Prieiga per internetą: http://www.mii.lt/olympiads_in_informatics/htm/INFOL066.htm.
  6. Dagienė, V., Futschek, G. Introducing informatics concepts through a contest. IFIP working conference: New developments in ICT and education elektroninis išteklius. Amiens: Universite de Picardie Jules Verne, 2010. ISBN 9782953728514. P. 1-15. Prieiga per internetą: http://publik.tuwien.ac.at/files/PubDat_186636.pdf.
  7. Stankus, E., Dagienė, V. Matematikos ir informatikos mokytojų rengimo perspektyvos. Lietuvos matematikos rinkinys. Lietuvos matematikų draugijos darbai. ISSN 0132-2818. T. 51 (2010), p. 160-163. Prieiga per internetą: ftp://ftp.science.mii.lt/pub/publications/51_TOMAS(2010)/MAT_INFORMAT_DESTYMAS/Stan_Dag.pdf
  8. Žilinskienė, I. Mokymosi objektai matematikai mokytis. Lietuvos matematikos rinkinys. Lietuvos matematikų draugijos darbai. ISSN 0132-2818. T. 51 (2010), p. 176-181. Prieiga per internetą: ftp://ftp.science.mii.lt/pub/publications/51_TOMAS(2010)/MAT_INFORMAT_DESTYMAS/Zilinskiene.pdf
  9. Kurilov, J.. Mokymosi objektų vertinimo ir daugkartinio naudojimo tyrimas. Lietuvos matematikos rinkinys. Lietuvos matematikų draugijos darbai. ISSN 0132-2818. T. 51 (2010), p. 256-261. Prieiga per internetą: ftp://ftp.science.mii.lt/pub/publications/51_TOMAS(2010)/MAT_TAIKYMAI_II/Ignas_Kur.pdf
  10. Kurilov, J.,Dagienė, V. Multiple criteria evaluation of quality and optimisation of e-learning system components. Electronic journal of e-learning. Elektroninis išteklius. ISSN 1479-4403. Vol. 8, iss. 2 (2010), p. 141-150. Prieiga per internetą: http://www.ejel.org/issue/download.html?idArticle=125.
  11. Vinogradova, I., Kurilov, J. Nuotolinių studijų kokybės vertinimas. Mokslo taikomųjų tyrimų įtaka šiuolaikinių studijų kokybei : III republikinės mokslinės-praktinės konferencijos mokslinių straipsnių rinkinys. ISSN 2029-2279. 3 (2010), P. 99-103.
  12. Dagienė, V. Pagrindinių informatikos konceptų ugdymas pasitelkiant varžybas. Pedagogika. ISSN 1392-0340. T. 98 (2010), p. 91-99. Prieiga per internetą: http://www.biblioteka.vpu.lt/pedagogika/PDF/2010/98/dag91-99.pdf
  13. Kubilinskienė, S., Dagienė, V. Pamokų planų šablonai: analizė ir technologijų taikymas. Lietuvos matematikos rinkinys. Lietuvos matematikų draugijos darbai. ISSN 0132-2818. T. 51 (2010), p. 115-120. Prieiga per internetą: <ftp://ftp.science.mii.lt/pub/publications/51_TOMAS(2010)/MAT_INFORMAT_DESTYMAS/Kub_Dag.pdf
  14. Kurilov, J., Sėrikovienė, S. Personalisation of learning objects and environments for informatics science education in Lithuania. ISSEP 2010: proceedings of short communications: 4th international conference on informatics in secondary schools: evolution and perspectives. Zürich, Switzerland, January 13-15, 2010. Zürich : ETH, 2009. ISBN 9783909386284. P. 52-72. Prieiga per internetą: <http://www.issep2010.org/proceedings_of_short_communications.pdf>
  15. Zajančkauskienė, L. Programinės įrangos kurtiesiems ir neprigirdintiesiems lokalizavimo ypatumai. Lietuvos matematikos rinkinys. Lietuvos matematikų draugijos darbai. ISSN 0132-2818. T. 51 (2010), p. 448-453. Prieiga per internetą: ftp://ftp.science.mii.lt/pub/publications/51_TOMAS(2010)/TEOR_INFORMATIKA/Zajanckauskiene.pdf.
  16. Dagienė, V. Sustaining informatics education by contests. Lecture notes in computer science. ISSN 0302-9743. Vol. 5941 (2010), P. 1-12. Prieiga per internetą: http://www.springerlink.com/content/2wr821w3jl802h75/?p=8015f5ff649046b09671f7777f33aca5&pi=0.
  17. Dagienė, V.,Jonaitytė, I., Paltanavičius, A. Tarptautinės informacinių technologijų varžybos: modelis ir patirties analizė. Informacijos mokslai. ISSN 1392-0561. T. 53 (2010), p. 86-99. Prieiga per internetą: http://www.leidykla.vu.lt/fileadmin/Informacijos_mokslai/53/86-99.pdf.
  18. Kubilinskienė, S., Dagienė, V. Technology-based lesson plans: preparation and description. Informatics in education. ISSN 1648-5831. Vol. 9, no. 2 (2010), p. 217-228. Prieiga per internetą: http://www.mii.lt/informatics_in_education/htm/INFE172.htm.
  19. Kurilov, J., Dagienė, V. eLearning in Lithuania - II. Cases on challenges facing e-learning and national development : institutional studies and practices. Vol. I. Eskisehir : Anadolu university, 2010. ISBN 9789759859084. P. 389-410. Prieiga per internetą: http://www.midasebook.com/dosyalar/Vol1_DCB.pdf
  20. Dagienė, V., Grigas, G., Jevsikova, T. Programinės įrangos lokalizavimas. Vilnius: Matematikos ir informatikos institutas, 2010. 327 p.: iliustr. ISBN 9789986680468.
  21. Kurilov J., Birenienė, V., Serikovienė, S. Evaluation of Quality of Learning Objects: Several Scientific Approaches. In: Proceedings of the 9 th European Conference on e-Learning (ECEL – 2010), pp. 291–299. Porto, Portugal, November 4–5, 2010 ERIC ISTP ISSHP ISI WOS ISBN 978-1-906638-82-5.
  22. Kurilov, J., Serikovienė, S. Learning Content and Software Evaluation and Personalisation Problems. Informatics in Education, Vilnius, 2010, Vol. 9 (1), pp. 91–114. ISSN 1648-5831 INSPEC SCOPUS ISI WOK.
  23. Ignaško, E., Kurilov, J. Mokymosi objektų daugkartinio panaudojamumo principų ir jų kokybės vertinimo modelio sąryšio analizė. In: Studentų moksliniai darbai 2008 – 2010 m. Konferencijos medžiaga. Vilnius, 2010, pp.32-35. ISBN 978-609-420-069-4.
  24. Vinogradova, I., Kurilov, J. Elektroninių kursų projektavimas „IBM Authoring Tool“ įrankiu. In: VIII mokslinės –praktinės konferencijos pranešimų medžiaga „Informacinės technologijos 2010: teorija, praktika, inovacijos“, Alytus, 2010, pp. 92– 97. ISBN 978-609-8020-10-6.
  25. Kurilov, J., Birenienė, V. Research on INSPIRE Project‘s Digital Learning Tools Usage in Physics Lessons. In: Proceedings of the 16th NATIONAL Scientifics Practical Conference „Natural Science Education at a General School – 2010“. Anykščiai, Lithuania, 23–24 April, 2010, pp. 78–83. ISBN 978-9955-32-096-8 (in Lithuanian).
 

 

Matematikos ir informatikos institutas, Informatikos metodologijos skyrius. Atnaujinta 2012-01-25