2002 M. MOKSLINIAI STRAIPSNIAI

  1. V. Dagienė. Informacinių technologijų kurso pedagogams projektavimas // Informacijos mokslai, 2002, 21, .
  2. V. Dagienė. Moksleivių kompiuterinio raštingumo standarto metodologinis pagrindimas // Lietuvos matematikos rinkinys, 2002, 42 t., spec. nr., p. 219–223.
  3. V. Dagienė. Pedagogų kompiuterinio raštingumo problematika // Lietuvos matematikos rinkinys, 2002, 42 t., spec. nr., 224–228.
  4. V. Dagienė. Nuotolinės informacinių technologijų naudojimo švietime studijos // Informacinės technologijos mokykloje, Konferencijos medžiaga, Vilnius, 2002, p. 32–34.
  5. V. Dagienė, J. Blonskis. Programavimo mokymas išplėstiniame informatikos kurse // Lietuvos matematikos rinkinys, 2002, 42 t., spec. nr., p. 229–234.
  6. V. Dagienė, E. Jasutienė. Lietuviškas raštinės paketas „Open Office“ – imkite ir naudokite // Informacinės technologijos mokykloje, Konferencijos medžiaga, Vilnius, 2002, 28–31.
  7. V. Dagienė, M. Hammond, A. Hardarson, R. Wazlawick, W. Weber. Social, Ethical and Cognitive Issues of Informatics and ICT // In: Network the learner: computers in education: Seventh IFIP World Conference on Computers in Education, WCCE 2001, July29-August 3, 2001, Copenhagen, Eds. D. Watson, J. Andersen, Kluwer A. Pub., London, 2002, p. 853–859.
  8. V. Černiauskas, V. Dagienė, N. Kligienė, M. Sapagovas. Some Aspects of Integration of Information Technologies into Education // Informatcs in Education, 2002, 1, p. 43–60.
  9. G. Grigas, T. Jevsikova. Interneto programų paketo „Mozilla“ lokalizavimas ir panaudojimas mokykloje // Lietuvos matematikos rinkinys, 2002, 42 t., spec. nr., p. 241–248.
  10. L. Markauskaitė. Information Technology Implementation: Analysis Theoretical Methods and Frameworks // Informatcs in Education, 2002, 1, p. 111–128.

Matematikos ir informatikos institutas, Informatikos metodologijos skyrius. Atnaujinta 2005-04-04