2007 M. MOKSLINIAI STRAIPSNIAI

  1. Dagienė V., Krapavickaitė D. Pradinio ir specialiojo ugdymo Lietuvoje analizė informacinių technologijų naudojimo požiūriu // Informacijos mokslai, 41, Vilnius: VU leidykla, 2007, 98–114.
  2. Dagienė V., Skūpienė J. Contests in Programming: Quarter Century of Lithuanian Experience // Olympiads in Informatics,1, 2007, 37–49.
  3. Dagienė V., Jasutienė E. Informacinės technologijos matematikai vizualizuoti ir tyrinėti // Informacijos mokslai, 41, Vilnius: VU leidykla, 2007, 76–88.
  4. Dagienė V., Jasutienė E. Skaitmeniniai aplankai ir tinklaraščiai vertinant IKT kompetenciją // Informacijos mokslai, 42–43, Vilnius: VU leidykla, 2007, 37–42.
  5. Jasutienė E. Konstruktyvūs matematikos mokymo metodai // Lietuvos matematikų rinkinys, spec. nr. 47, 2007, 233 p.
  6. Jevsikova T. Understanding Cultural Aspects of ICT for Schools: Naming Issues // Informatics, Mathematics and ICT: a "golden triangle", Northeastern University, Boston, Massachusetts, USA, June 27–29, 2007.
  7. Skūpienė J. Prielaidos automatiniam programavimo vertinimui informatikos olimpiadose // Lietuvos matematikų rinkinys, spec. nr. 47, 2007, 273 p.
  8. Dagienė V., Jasutienė E., Jevsikova T. An Approach to Combine Learning Entities to Support Mathematics Curriculum in Schools // Informatics, Mathematics and ICT: a "golden triangle", Northeastern University, Boston, Massachusetts, USA, June 27–29, 2007.
  9. Dagienė V., Jasutienė E., Jevsikova T., Zajančkauskienė L., Žilinskienė I. IKT mokymo modelis pradiniam ir specialiajam ugdymui // Lietuvos matematikos rinkinys, spec. nr. 47, 2007, 161–167 p.
  10. Laucius R., Dagiene V. Internationalization of Compilers // Informatica, 18(3), 2007, 363–374
  11. Dagienė V., Kurilovas E. Design of Lithuanian Digital Library of Educational Resources and Services: the Problem of Interoperability // Informacinės technologijos ir valdymas. Kaunas, Technologija, 36, Nr. 4, 2007, 402–411.
  12. Kurilovas E., Kubilinskienė S. Creation of Lithuanian Digital Library of Educational Resources and Services: the Hypothesis, Contemporary Practice, and Future Objectives // Learning Object Discovery & Exchange (LODE 2007) workshop within the 2nd European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL07) proceedings, Crete, Greece, 2007.
  13. Kurilovas E., Kubilinskienė S. E-mokymosi turinio semantinis sąveikumas: problema ir praktiniai sprendimai. Informacinės technologijos // Mokslinės techninės konferencijos pranešimų medžiaga, 2007 m. sausio 31 d. – vasario 1 d., Kaunas, KTU, 102–106.
  14. Kurilovas E., Kubilinskienė S. Creation of Lithuanian Digital Library of Educational Resources and Services: Components’ Reusability Aspects // EUN Insight Newsletter, Issue 4, 2007. 
  15. Kurilovas E. Creation of Lithuanian Digital Library of Educational Resources and Services: Several System Interoperability and Evaluation Aspects // EUN Proc. of the 12th Intercollegiate Conference “Information Society and University Studies“, Vytautas Magnus University, Kaunas, 2007, 45–66
  16. Kurilovas E. Digital Library of Educational Resources and Services: Evaluation of Components // Informacijos mokslai, Vilnius: VU. 42–43, 2007, 69–77.
  17. Kurilovas E., Kubilinskienė S. Interoperability Framework for Components of Digital Library of Educational Resources and Services // Informacijos mokslai, Vilnius: VU, 44, 2007.
  18. G. Grigas, S. Pedzevičienė. Asmenvardžių ir vietovardžių rašybos klaidos pokalbių programų registracijos duomenyse // Informacijos mokslai, 2007, 42–43, 141–144 p.
  19. Drenoyianni H., Stergioulas L., Dagienė V. Taking step towards a pan-European framework for “Digital literacy”: the establishment of a network of experts and educational key-stakeholders // Information Technologies for Education and Training, Prague, Czech Republic, 2007, 34–41.

Matematikos ir informatikos institutas, Informatikos metodologijos skyrius. Atnaujinta 2008-03-08