1997–2000 M. MOKSLINIAI STRAIPSNIAI

  1. V. Dagienė. Profilinės vidurinės mokyklos informatikos mokymo problematika, Informacijos mokslai, 14, 2000, p. 70–80.
  2. V. Dagienė. Alternatyvūs algoritmavimo mokymo būdai, LMD mokslo darbai, 4 dalis, Vilnius, 2000, p. 179–183.
  3. V. Dagienė. Informacijos technologija bendrojo lavinimo mokykloje, Informacinės technologijos'2000 (konferencijos pranešimų medžiaga), Kaunas, Technologija, p. 388–391.
  4. V. Dagienė. Du informatikos egzaminai 2002 metais, Informacijos technologija mokykloje, Konferencijos medžiaga, Vilnius, 2000, p. 31–33.
  5. V. Dagys. Using Lithuanian characters in e-mail: is it technical or psychological obstacle? Informacinė visuomenė 2000 ir investuotojų lyga: Šuolis į naują e-ekonomiką. Antroji tarptautinė mokslinė praktinė konferencija, Vilnius, 2000 m. spalio 23-24 d., p. 105–106.
  6. V. Dagys. Jaunųjų programuotojų neakivaizdinė mokykla: bebaigiant antrąjį dešimtmetį, Informacijos technologija mokykloje, Konferencijos medžiaga, Vilnius, 2000, p. 34–36.
  7. V. Dagys, G. Grigas. Įvadas į darbą su duomenimis, Informacijos technologija mokykloje, Konferencijos medžiaga, Vilnius, 2000, p. 37–39.
  8. M. Grigaliūnas, G. Grigas. Sintaksė ir mnemonika programavimo kalbose, LMD mokslo darbai, 4 dalis, Vilnius, 2000, p. 184–190.
  9. G. Grigas. Cultural and economic aspects of software localization, Informacinė visuomenė 2000 ir investuotojų lyga: Šuolis į naują e-ekonomiką. Antroji tarptautinė mokslinė praktinė konferencija, Vilnius, 2000 m. spalio 23–24 d., p. 101–104.
  10. G. Grigas. Programavimo kalbų leksikos elementų analizė mokymo požiūriu, Informatika, Vilnius, 1(35), 2000, p. 45–67.
  11. G. Grigas. Dialogo su kompiuteriu terminijos problemos, Informacinės technologijos'2000 (konferencijos pranešimų medžiaga), Kaunas, Technologija, 2000, p. 27–31.
  12. G. Grigas, V. Tumasonis. Naujas lietuviškos klaviatūros standartas, Informacijos mokslai, 14, 2000, p. 105–112.
  13. G. Grigas, J. Zalatorius. The Informatics Society and the Lithuanian Language, Baltic IT Review, 1(16), 2000, p. 61–64.
  14. L. Markauskaitė. Informacijos technologijos diegimo į ugdymą Lietuvos vidurinėse mokyklose tikslų analizė, Informatika, Vilnius, 1(35), 2000, p. 7–28.
  15. L. Markauskaitė. Informacijos ir komunikacijos technologijos integravimo į ugdymą krypčių analizė, Informatika, Vilnius, 2(36), 2000, p. 7–30.
  16. L. Markauskaitė. Informacijos technologijos taikymas Lietuvos vidurinėse mokyklose: tradiciniai ir modernūs ugdymo būdai, Informacinės technologijos ir mokslų integracija, 5-oji magistrantų ir doktorantų konferencija, Konferencijos pranešimų medžiaga, Kaunas, 2000, p. 69–71.

  1. J. Aušraitė, V. Dagienė. Kompiuterių naudojimas jaunesnėse klasėse: „Logo“ programinės įrangos analizė, Švietimo reforma ir mokytojų rengimas: Ugdymo kaita ir šiuolaikinės pedagoginės technologijos. VI Tarptautinė mokslinė konferencija. Mokslo darbai, I dalis, Vilnius, 1999 m. rugsėjo 23–25 d., p. 30–35.
  2. V. Dagienė. Programming-based solution of problems in informatics curricula. Communications and Networking in Education: Learning in a Networked Society, Finland, June 13–18, 1999, 10 p.
  3. V. Dagienė. Programming Based Solution of Problems in Informatics Curricula, Communications and Networking in Education: Learning in a Networked Society, IFIP WG 3.1 and 3.5 (in co-operation with 3.6), Aulanko-Hämmeelinna, Finland, June 13–18, 1999, p. 88–94.
  4. V. Dagienė. Logo and Changes in Learning: Project-based Methodology, Extending Educational Horizons in the Spirit of Logo: a 20th Century Epilog, Proceedings of the seventh European Logo Conference EUROLOGO'99, Sofia, August 22–25, 1999, p. 179–186.
  5. V. Dagienė. „Komenskio Logo“ kalbos duomenų tipų analizė, LMD mokslo darbai, 3 dalis, Vilnius, 1999, p. 222–225.
  6. V. Dagienė. Informatikos mokymo profiliuotoje vidurinėje mokykloje perspektyva ir problemos, Kompiuterininkų dienos-99, I dalis, Devintosios mokslinės praktinės kompiuterininkų konferencijos ir ketvirtosios mokyklinės informatikos konferencijos mokslo darbai, Birštonas, 1999 m. rugsėjo 16–18 d., Žara, Vilnius, 1999, p. 114–118.
  7. V. Dagienė, E. Jasutienė. Informatikos mokymas Europos šalyse, Kompiuterininkų dienos-99, II dalis, Žara, Vilnius, 1999, p. 122–124.
  8. V. Dagys. Informatikos mokytojų kvalifikacijos tobulinimas: struktūros ir turinio analizė, Kompiuterininkų dienos-99, I dalis, Devintosios mokslinės praktinės kompiuterininkų konferencijos ir ketvirtosios mokyklinės informatikos konferencijos mokslo darbai, Birštonas, 1999 m. rugsėjo 16–18 d., Žara, Vilnius, 1999, p. 120–124.
  9. V. Dagys, G. Grigas. Darbo su bylomis ir katalogais mokymo elementai, LMD mokslo darbai, 3 dalis, Vilnius, 1999, p. 226–229.
  10. M. Grigaliūnas. Paskalio programų vykdymas iš elektroninės knygos, Kompiuterininkų dienos-99, II dalis, Žara, Vilnius, 1999, p. 71–73.
  11. G. Grigas. Lietuvių kalba ir daugiakalbiškumas elektroniniame pašte, Kompiuterininkų dienos-99, I dalis, Devintosios mokslinės praktinės kompiuterininkų konferencijos ir ketvirtosios mokyklinės informatikos konferencijos mokslo darbai, Birštonas, 1999 m. rugsėjo 16–18 d., Žara, Vilnius, 1999, p. 47–51.
  12. G. Grigas, R. Misevičius. Elektroninio pašto programų palyginimas lietuviškų rašmenų persiuntimo požiūriu, Informacinės technologijos99. Konferencijos pranešimų medžiaga, Technologija, Kaunas, 1999, p.323–325.
  13. L. Markauskaitė, A. Čepulkauskas. Šiuolaikinių švietimo ir informacijos technologijų taikymas techninėms disciplinoms studijuoti, Švietimo reforma ir mokytojų rengimas: Ugdymo kaita ir šiuolaikinės pedagoginės technologijos. VI Tarptautinė mokslinė konferencija. Mokslo darbai, I dalis, Vilnius, 1999 m. rugsėjo 23–25 d.
  14. L. Markauskaitė. Informaciniai gebėjimai humanitarinių ir tiksliųjų mokslų sandraugoje, Informacijos mokslai, 10, 1999, p. 38–51.
  15. R. Misevičius. Nacionalinių rašmenų siuntimo elektroniniu paštu problemos, Kompiuterininkų dienos-99, I dalis, Devintosios mokslinės praktinės kompiuterininkų konferencijos ir ketvirtosios mokyklinės informatikos konferencijos mokslo darbai, Birštonas, 1999 m. rugsėjo 16–18 d., Žara, Vilnius, 1999, p. 63–66.

  1. V. Dagienė. Privalomas informatikos kursas bendrojo lavinimo mokykloje. Informacijos mokslai, 8, 1998, p. 20–36.
  2. V. Dagienė. Informatika bendrojo lavinimo mokykloje: pokyciai ir problemos. LMD 39-osios konferencijos darbai, Vilnius, 1998, p.234–238.
  3. V. Dagienė, L. Markauskaitė. Telecommunications in secondary education: Lithuanian reality and perspectives. XV. IFIP World Computer Congress: The global information society, Viena-Budapest, August 31 -September 4 , 1998, p. 229–238.
  4. G. Grigas. Kodų lentelių, vartojamų elektroniniame pašte, analizė. Informacijos mokslai, 9, 1998, p. 68–75.
  5. V. Dagiene. Šiuolaikines informacines technologijos švietime: kalbos problema. Lituanistika pasaulyje šiandien: darbai ir problemos, Baltos lankos, Vilnius. 3, 1998, p. 55–64.
  6. G. Grigas. Lietuvišku rašmenu panaudojimo kompiuteriuose ir ju tinkluose problemos. Lituanistika pasaulyje šiandien: darbai ir problemos, Baltos lankos, Vilnius. 3, 1998, p. 65–72.
  7. R. Misevičius. Elektroninio pašto programų analizė nacionalinių rašmenų persiuntimo požiūriu. Informacijos mokslai, 9, 1998, p. 76–86.

  1. V. Dagienė. Informatikos mokymo vidurinėje mokykloje nuostatų formavimasis. Informacijos mokslai, 4, 1997, p. 40–55.
  2. V. Dagienė. Moksleivių informatikos olimpiados: tikslai ir organizavimo principai.
  3. V. Dagienė, L. Markauskaitė. Information Technology in the School Subject of Informatics. International Conference and Exibition „Information Technologies and Telecommunications in the Baltic States“. Riga, April 2–5, 1997, p. 137–142.
  4. V. Dagienė. Problems of Teaching Logo as a Part of Informatics. EUROLOGO '97. In: Sixth European Logo Conference „Learning and Exploring with Logo“. Budapest, 20-23 August, 1997, p. 223–225.
  5. V. Dagienė. Learning via Electronic Mail: What and How? Future World: Educating the 21-st Century, 2–4 Dec. 1997 University of Cape Town.
  6. V. Dagienė. Nauczania informatyki w srednich szkolach ogolnoksztalcacych na Litwie. Informatyka w szkole, XIII, Lublin, 1997, p.17–20.

Matematikos ir informatikos institutas, Informatikos metodologijos skyrius. Atnaujinta 2005-04-04